Aquest cap de setmana ha estat condensat d’activitats per a la Jove de Sitges.
El mateix inici del cap de setmana, a l’assaig de divendres, va estar marcat per fer el 4de7 net fins aixecador, que marca un camí cap el castell de 8.
L’endemà dissabte, a Les Roquetes, la Jove va alçar els seus castells conjuntament amb els amfitrions de Les Roquetes, els Salats de Súria i els Xiqüelos i Xiqüeles del Delta. Una actuació a contrarellotge, marcada per un posterior acte a la mateixa plaça.
![]() |
![]() |
![]() |
Per començar aquesta actuació, la Jove va descarregar un 3 de 7 amb variacions en alguns pisos respecte els altres descarregats aquest 2019.
A la segona ronda i després de descartar cap altre castell de 7 amb les baixes evidents degut al pont de Sant Joan, la festivitat del Corpus i la Patum, va descarregar un 3de6 amb agulla, pensant en el futurible 3de7a.
![]() |
![]() |
![]() |
Ja per cloure les rondes de castells, es va optar a fer el 4 de 6 amb agulla.
Per tancar l’actuació es van fer 2 pilars de 4 on s’estrenava una enxaneta. A causa d’una caiguda l’actuació va ser lenta.
![]() |
![]() |
I el darrer dia del cap de setmana, diumenge, la colla es va llevar ben d’hora per preparar la catifa de corpus que, com ja és habitual els darrers anys, estava situada al carrer de la Davallada. El disseny d’enguany va ser de la Txell Morta.
![]() |
![]() |
Per finalitzar el penúltim cap de setmana de juny, a la tarda es va fer un pilar de 4 a la Fragata amb motiu de la rebuda de la Flama del Canigó.
La propera actuació és la diada de la Festa Major de Sant Pere, a Ribes, el dia 6 de juliol a la tarda, tornant a celebrar-se a la plaça de la Vila.