#wrapper.boxed #theme-header, #wrapper.boxed .breaking-news, #wrapper.boxed #main-content { box-shadow: none; }
Inici » Noticies » Comunicat de l’ajuntament de Tarragona sobre la venda d’entrades al Concurs

Comunicat de l’ajuntament de Tarragona sobre la venda d’entrades al Concurs

Les prop de 5000 entrades de diumenge dia 5 d’octubre que l’organització del Concurs de Castells ha posat a disposició del públic general s’han esgotat en poques hores malgrat les dificultats tècniques que hi ha hagut des d’un primer moment, que han causat el malestar dels usuaris. L’ajuntament de Tarragona ha emès el següent comunicat que reproduïm a continuació:

“Després dels problemes tècnics de fa dos anys, els tècnics de l’Ajuntament de Tarragona van concloure que la plataforma pròpia Tarracoticket no era apropiada per vendre les localitats d’un esdeveniment amb una demanda puntual tan elevada. Aleshores es va iniciar un procés de cerca entre empreses de ‘ticketing’ de referència i després d’avaluar altres propostes, es va decidir comptar amb els serveis de Koobin, amb experiència gestionant, per exemple, l’aforament de la Copa del Rei de l’ACB o les Final Four de bàsquet, entre d’altres. Un cop avaluada tota la informació que se’ls va facilitar, Koobin havia garantit que el procés de venda es desenvoluparia amb normalitat.

Segons el primer informe transmès a l’Ajuntament, Koobin justifica els problemes durant el procés de venda bàsicament per dos motius: a les 9 h una caiguda a la granja de servidors amb què treballen, que els ha impedit oferir el servei previst i, a partir de les 11 h, un problema amb la plataforma de pagament oferta pels principals bancs i caixes (el que tècnicament es coneix com el TPV de CECA) (noticia sencera)

DIADA SANT JORDI 2016